"Konkurransekraft og Vekst" i BAE
Sett av følgende datoer 22.10. og 11.11. Kundefokus på digitalisering med eget case. Opplegget skal ha et sterkt og tydelig kundefokus. Noe som er vesentlig for å utvikle digitale løsninger og tjenester med høy verdi for brukere og leverandører.
Opplegget er finansiert av Innovasjon Norge, bortsett fra en mindre egenandel.
Målgruppe: Små og mellomstore bedrifter (10-250 ansatte) innen bygg, anlegg og eiendom som vil skape økt konkurransekraft gjennom digitale løsninger med et sterkt kundefokus.
Gjennomføres med to heldags-samlinger 22. oktober og 11. november og i Oslo. Hver bedrift må stille med minimum 2 personer og delta aktivt med eget case.
Aktuelle tema for eget case er kundekommunikasjon, varelogistikk, modellkvalitet.
“Digital byggevarelogistikk i praksis” – som eksempel på kundefokusert digitalisering i byggenæringen.
Fra oktober blir ‘digital byggevarelogistikk i praksis’ med Gausdal Landhandleri, Holte, Logiq og NOBB brukt som eksempelcase. Dette gir økt relevans til byggenæringen. Disse er også nominert til Byggenæringens Innovasjonspris, se bygg.no