"Konkurransekraft og Vekst" i BAE

Oslo Kongressenter Påmeldingsfrist 7. okt

Sett av følgende datoer 22.10. og 11.11. Kundefokus på digitalisering med eget case. Opplegget skal ha et sterkt og tydelig kundefokus. Noe som er vesentlig for å utvikle digitale løsninger og tjenester med høy verdi for brukere og leverandører.

Opplegget er finansiert av Innovasjon Norge, bortsett fra en mindre egenandel.

Målgruppe: Små og mellomstore bedrifter (10-250 ansatte) innen bygg, anlegg og eiendom som vil skape økt konkurransekraft gjennom digitale løsninger med et sterkt kundefokus.

Gjennomføres med to heldags-samlinger 22. oktober og 11. november og i Oslo. Hver bedrift må stille med minimum 2 personer og delta aktivt med eget case.
Aktuelle tema for eget case er kundekommunikasjon, varelogistikk, modellkvalitet.

“Digital byggevarelogistikk i praksis” – som eksempel på kundefokusert digitalisering i byggenæringen.

Fra oktober blir ‘digital byggevarelogistikk i praksis’ med Gausdal Landhandleri, Holte, Logiq og NOBB brukt som eksempelcase. Dette gir økt relevans til byggenæringen. Disse er også nominert til Byggenæringens Innovasjonspris, se  bygg.no

Motta nyhetsbrev?

Motta nyhetsbrev?

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: